niedziela, 13 czerwca 2010


Kraków....
Akademia Sztuk Pięknych..
...myślałem, że jest to dla mnie niedostępne, że nie ma sensu robić sobie jakichkolwiek nadziei i tracić pieniądze, ale teraz już wiem iż jest to jedyna szansa dla mnie na bezpłatne studiowanie.
Po obronie zostałem mile zaskoczony tym co usłyszałem od profesorów było to coś niesamowitego dla mojej osoby. Ktoś taki jak ja, gdzie nigdy w życiu nie sądziłem - zostałem doceniony przez takie osoby.
Osobiście jestem niezadowolony z swojego prezentowania projektu, gdyż mogłem się lepiej przygotować.. uwierzyć, że mogę lepiej to zrobić ale niestety trema nie dopuściła do tego, w czasie obrony próbowałem z tym walczyć lecz jednak wiedziałem już jak to się skończy.. no ale mimo tego całego stresu zadowolenie komisji podniosło mnie na duchu.
Mój projekt zainteresował dość mocno jedną z profesorek, która usiłuję (w pozytywnym słowa znaczeniu) wywalczyć  wegetację dla obiektu dawnej Synagogi choć może później i remont ale do tego daleka droga. Nie wiem ile jest w tym prawdy i szans na powodzenie, ale adaptacja wnętrza obiektu z moja propozycją zostanie wysłana do Izraela (jakiegoś gmachu ochrony zabytków kultury żydowskiej :D ).
Jestem bardzo ciekawy co z tego wyjdzie a nawet bardzo bym chciał, bo wiadomo każdy z nas chciałby promowania swojej osoby w taki sposób.. pozostaje tylko czekać :)

Jest 8.30 zaraz ubieram buty i jadę na egzamin na ASP w Krakowie :D tak więc trzymać kciuki bo nabrałem ochoty na studiowanie i zobaczymy jak to na prawde jest z tym poziomem na tej uczelni.. ;) Trzymam kciuki za całą resztę naszej przemyskiej załogi !! :D
Jestem pełen nadziei na pozytywne zakończenie tych egzaminów dla nas wszystkich.
Do usłyszenia

3 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę i gratuluję! Inaczej być nie mogło.
    Życzę powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. no to powodzenia w Krakowie i tak wiem, że wszyscy się tam dostaniecie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. :D ooooooooo Krzysiuuuuuuuuuu :D
    nie wiedziałem o tym fakcie!
    Brawo brawo :D
    oj jaki ja dumny z Ciebie jestem :D atatatatata

    jeszcze raz chylę czoła nisko ;]

    no i powodzenia :D wierze, że to będzie tylko formalność z dostaniem sie na Krakowskie ASP... Pamiętaj by relacje zdać ;]

    OdpowiedzUsuń