poniedziałek, 7 czerwca 2010

Synagoga



/ps. dzwięk proszę podgłośnić/

Witam !

Tym razem dodam prezentacje multimedialną mojej pracy dyplomowej, która nawiązuje muzyką do ekspozycji istniejącej we wnętrzu... ehehe taka riposta na film kimonka ;) na pewno nasze filmy będą się różnić w znacznym stopniu potraktowania tej pracy w sposób artystyczny, a dlaczego? po prostu zobaczycie prowadzenie /nas/ przez dwóch różnych promotorów :)

Moja praca wnętrzarska polega na adaptacji Synagogi w Przemyślu na /Zasaniu/ stworzyłem muzeum poświęcone zbrodni trzeciej rzeszy na żydach - holokaust. Formowanie architektury wnętrza za pomocą światła naturalnego - o tak na szybko o co tu chodzi :D:D:D

3 komentarze:

  1. :D oj tak :D

    widać kolosalną różnice ;]

    ale obydwojgu wyszło nam to na dobre, że trafiliśmy akurat w ręce takich promotorów- a nie na odwrót- chylę czoła i robię wielki ukłon dla Twojej pracy :)

    tak jak już powiedziałem jakiś czas temu, jest to najlepszy dyplom z pracowni p.Kubicz.
    Brawo Krzysiu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy mi tego nie powiedziałeś :D nie pamiętam

    OdpowiedzUsuń
  3. ;] nie musiałem Tobie tego mówić, wystarczy, że dzieliłem się swoimi refleksjami z innymi z grupy naszej ;]
    gdybym Tobie to powiedział w samozachwyt byś popadł i próżność twą bym podłechtał- nie wskazane to, przy twórczych działaniach ;] po obronie dopiero można ;P

    OdpowiedzUsuń